آزمون بین المللی IELTS

معرفی IELTS:

آزمون آیلتس (International English Language Testing System) معتبرترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی برای مهاجرت ، کار و تحصیلات دانشگاهی در کشورهای انگلیسی زبان است. این آزمون همه مهارت های انگلیسی (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن ) را ارزیابی می کند و به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده کاربرد روزمره زبان در تحصیل ،کار و زندگی باشد. یکی از ویژگی های بارز این آزمون بخش شفاهی است که به صورت مصاحبه ای رو در رو با ممتحن بین المللی انجام می شود.

معرفی دوره های IELTS:

دوره های IELTS در موسسه سفیر در سه بخش Pre- IELTS, IELTS, Post-IELTS برگزار می گردد.

Pre-IELTS:

این بخش مخصوص کسانی است که نیازمند شرکت در آزمون IELTS می باشند ولی به علت ضعف زبانی هنوز نمی توانند در کلاس های آمادگی IELTS شرکت نمایند. این دسته از زبان آموزان پس از انجام تعیین سطح ویژه در یکی از ترم های بخش Pre- IELTS قرار می گیرند. این بخش علاوه بر تقویت توانش و مهارت های زبانی، به صورت ضمنی و پیوسته زبان آموزان را با آزمون و نوع زبان مورد نیاز برای موفقیت در آزمون نیز آشنا میکند، و در واقع دارای اهداف دو گانه می باشد.

مختصات Pre-IELTS :

۵ مقطع، ۱۴ ترم

هر ترم ۲۰ جلسه

مقطع پایه: ۲ ترم

مقطع مبتدی: ۴ ترم

مقطع پیش میانی: ۴ ترم

مقطع میانی: ۴ ترم

مقطع فوق میانی : ۴ ترم

کتاب ها: در این بخش سری کتاب های بسیار کار آمد و شناخته شده New Headway، در کنار کتاب های Headway Academic Skills ، از همین سری استفاده می گردد.

IELTS Skills:

این بخش مخصوص کسانی است که توانایی زبانی شان نزدیک به سطح مورد نظر در آزمون می باشد و نیاز دارند تا در کنار ارتقاء توانش های زبانی، بیشتر با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون آشنا گردیده و مهارت های چهارگانه زبانی خود را با گرایش آزمون تقویت نمایند.