دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
برنامه درسی تک درس دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه ای از قابلیتها است که دست یافتن به آنها نیازمند گذراندن مباحث نظری و عملی است، که فرد را برای ورود به بازار کسب و کار مجازی و فروش اینترنتی آماده میکند.
هدف از اجرای این تک درس، تربیت نیروهای ماهر و کار آمد برای انجام مهارت یا بخشی از مهارت بازاریابی و فروش اینترنتی است.

ضرورت برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ
فراگیر شدن پوشش اینترنت پرسرعت در جهان، فراهم آمدن زمینه ارتباط دوسویه و موثر بین خریداران و فروشندگان، موجب کسب رضایت مندی متعاملین فروشها اینترنتی و در بستر مجازی شده است. امکان ورود در بازار با کمترین هزینه ممکن و استفاده از پلتفرمهای مجازی رایگان زمینه ساز سوق دادن بخش زیادی از کسب و کارهای خرد و متوسط که امکان تأمین هزینههای زیاد جانبی کسب و کارهای سنتی را ندارند شده است. بهرهمندی از دانش ورود در این بازار هم اکنون افراد دارای این دانش را به نحوه چشمگیری در کسبوکارها خرد از افرادی که فاقد دانش فروش اینترنتی هستند جلو انداخته است.
امروزه هرگونه کسب و کاری چه در زمینه تولید و چه در زمینه خدمات لازم است. با فراگیری دانش دیجیتال مارکتینگ، گستره بازار خود را از محله، منطقه، شهر و کشور به کسب و کار جهانی تبدیل نماید.
شایستگیها و مهارت های قابل انتظار
- شناخت بازاریابی و فروش اینترنتی
- کسب مهارت های لازم جهت کار با پلتفرمهای فروش اینترنتی و شبکه های اجتماعی
- انتظار میرود دانشجو پس از گذراندن این درس، موفق به کسب مهارت تکمیلی مربوط به شغل بازاریابی و فروش اینترنتی گردد.
ضوابط و شرايط پذيرش ورودي
- (حداقل مدرك تحصيلي/رشته تحصیلی / گواهینامه آموزشی خاص / گواهی سلامت، تجربه كاري/ پيش نياز و …)
- داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
- دارندگان مدرک دیپلم کلیه رشته های تحصیلی
جدول ساعت نظری و عملی تک درس
ساعت | درصد | درصداستاندارد ساعت | ||
نظری | 10 | 25 | حداكثر 30 درصد | |
عملی | 30 | 75 | حداقل 70 درصد | |
جمع | 40 | 100 | 100 |
دیدگاهتان را بنویسید